nxtb.nl

Týrsday

Vanzelfsprekend is Týrsday bij voorkeur online te bereiken:

W: www.tyrsday.com

E: Vul hier je contactgegevens in

« Terug naar overzicht

Týrsday: the next level online content strategy agency


Týrsday is hét online sports content & activation bureau.
Officieel is het bedrijf gestart in 2014 dat is voortgekomen uit de succesvolle samenwerking tussen de bedrijven Brightguys en Mobypicture.

NXT vroeg mede-oprichter & serial entrepreneur Gijsbregt Brouwer over zijn nieuwste samenwerking.

 

NXT: "Týrsday richt zich op online sport content en activatie. Voor wie doen jullie dat?"

Gijsbregt: "Wij werken vooral in de sport: voor atleten, voor evenementen, voor sportmerken en sponsoren. Denk bijvoorbeeld aan Churandy Martina, Wilson Kipsang en Maartje Paumen, maar ook aan EY en Rabobank."

 

NXT: "De combinatie van fans en sponsoren zijn van essentieel belang voor een sport. Op welke manier brengen jullie deze werelden samen?"

Gijsbregt: "Wij werken vanuit de verhalen die fans over de sport en atleten graag willen horen. Wij helpen atleten met het vertellen van hun verhalen. Sponsors maken we op een natuurlijke manier onderdeel van dat verhaal. Vandaar ons motto: it takes people to tell a story, it takes stories to build a brand."

 

NXT: "Týrsday is gegroeid uit twee bedrijven met een eigen identiteit en management. Op welke manier hebben jullie afspraken gemaakt hierover?"

Gijsbregt: "Enerzijds is dat heel intrinsiek: een gedeelde visie en gedeelde waarden. Anderzijds gaat dat om afspraken over wat je met inkomsten doet, over wie welk werk doet, hoe je je bedrijf profileert en nog veel meer. Die afspraken moet je vast leggen en vragen om goed advies."

 

NXT:"Heb je tips waar andere ondernemers aan moeten denken voordat zij gaan samenwerken?"

Gijsbregt: "Zorg dat je gaat samenwerken met iemand die andere capaciteiten heeft dan jij, maar niet zo anders is dat je elkaar de tent uitvecht. Leg alles goed vast (ik weet dit is een van de saaiste adviezen die er bestaat, maar het is echt belangrijk). 

Bespreek je ambities en bespreek deze goed: waar wil je samen heen met het bedrijf en waar word je gelukkig van?

Wees niet bang om om hulp te vragen. Dat kan een professioneel adviseur zijn, maar ook gewoon je vader of moeder."

 

 

Over Týrsday

De online helden Gijsbregt Brouwer van Brightguys en Mathys van Abbe van Mobypicture hebben een "proven track record" in diverse samenwerkingen waar zij hun talenten combineren, namelijk "smart strategy van Brightguys" & "the cutting edge technology van Mobypicture". 


In Týrsday komt het beste van deze twee werelden samen en doen zij dit voor opdrachtgevers als Rabosport, EY, Poppodium Tivoli in Utrecht en sporters als Churandy Martina en Urby Emanuelson.